Jak reklamować, wymieniać lub zwracać towar
Nie martw się, zajmiemy się Twoją sprawą :) Zapoznaj się uważnie z procedurą najprostszego sposobu złożenia reklamacji lub wymiany towaru:
Wypełnij protokół
https://www.dancemaster.pl/index.php?route=account/return/add
Otworzy się aplikacja, w której możesz wpisać swoje roszczenie.
Po wysłaniu zostaniesz przekierowany do wydruku raportu.
Zapakuj towar wraz z kopią protokołu
oraz kopię dowodu zakupu
Zamów dotowany odbiór przez Packeta
https://www.dancemaster.pl/zbiorka-pocztowa-pl, lub wyślij towar na adres
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice
Po opłaceniu „odbioru” otrzymasz pocztą kod kreskowy
za przesłanie towaru na pocztę
Przy zwrocie przesyłki prosimy o skorzystanie z adresu zwrotnego na terenie Polski.
Klient odsyła przesyłkę wraz z zakupionym kuponem (naklejoną etykietą) na punkt zbiorczy na własny koszt.
Jako kanału komunikacji używaj wyłącznie adresu help@dancemaster.net,
lub zadzwoń pod numer +48 757 329 045. Kanały komunikacji inne niż SMS,
Nie akceptujemy WhatsApp, Messenger itp.
Adres do zwrotów:
Panattoni Park Bielsko-Biała I ul. Księdza Józefa Londzina 106 43-382 Bielsko-Biała